Objednávku som už vytvoril/-a, ale chcel/-a by som k nej pridať ďalší tovar. Je to možné?

Objednávku som už vytvoril/-a, ale chcel/-a by som k nej pridať ďalší tovar. Je to možné?

Z technických dôvodov nemôžeme po vytvorení objednávky vykonávať žiadne zmeny.

Ak si všimnete, že niečo nie je v poriadku, alebo že vo vašej objednávke niečo chýba, môžete ju zrušiť a objednať si tovar znova. Ale len dovtedy, kým je tovar stále dostupný. Ak sa vypredal pred ukončením akcie, už si ho, žiaľ, nemôžete objednať.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo

Zavolajte nám

Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)

Pošlite nám správu

Pošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.

Poslať správu