Skôr ako budeme môcť aktivovať váš zákaznícky účet, chceme overiť vašu e-mailovú adresu. Na tento účel sme vám na váš e-mail poslali 6-miestny overovací ...Ďalšie informácie
Naše opatrenia na ochranu účtu
Prečo som požiadaný o overenie môjho účtu pomocou kódu alebo o opätovné prihlásenie?
Vieme, že bezpečnosť a ochrana sú pre našich zákazníkov dôležité. Preto neustále ...Ďalšie informácie
Neviem si spomenúť na heslo. Ako ho môžem obnoviť?
1. Prejdite na našu prihlasovaciu stránku. Pod políčkom pre heslo uvidíte otázku Zabudli ste heslo? Kliknite na ňu a do zobrazeného poľa zadajte svoju ...Ďalšie informácie
Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje vo svojom účte?
Vo svojom zákazníckom účte môžete v sekcii Osobné údaje zmeniť svoje meno, e-mailovú adresu, heslo alebo uloženú doručovaciu a fakturačnú adresu. Ak ste zabudli ...Ďalšie informácie
Ako môžem odstrániť svoj účet?
Mrzí nás, že odchádzate!
Možno len potrebujete prestávku od nášho newslettera? Ak áno, môžete si zmeniť nastavenie newslettera tu a vrátiť sa späť kedykoľvek budete ...Ďalšie informácie