Nie som spokojný/-á s doručeným výrobkom a chcem ho reklamovať. Ako mám postupovať?

Nie som spokojný/-á s doručeným výrobkom a chcem ho reklamovať. Ako mám postupovať?

Ospravedlňujeme sa, ak vám tovar prišiel poškodený alebo chybný! Dajte nám vedieť kliknutím na tlačidlo nižšie.

Vyplňte prosím formulár so všetkými požadovanými informáciami, aby sme to mohli čo najskôr vyriešiť. O ďalšom postupe vás budeme kontaktovať prostredníctvom e-mailu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo

Zavolajte nám

Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)

Pošlite nám správu

Pošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.

Poslať správu