Poštovné a dodanie

Ktorá spoločnosť doručuje a aké sú možnosti doručenia?

Lounge by Zalando doručuje objednávky prostredníctvom spoločnosti Slovenská pošta. Doručovanie prebieha od pondelka do piatku. Kde si môžem nechať doručiť objednávku? Objednávky zo zalando-lounge.sk ...Ďalšie informácie

Ako dlho trvá doručenie?

Každý produkt v našom e-shope má špecifický dodávateľský časový rámec, ktorý môžete nájsť v opise produktu napravo od fotografií. Staráme sa o to, aby ...Ďalšie informácie

Kde je moja zásielka?

Hneď ako vaša objednávka opustí náš sklad a odovzdáme ju prepravnej spoločnosti, pošleme vám e-mail. Tento e-mail obsahuje odkaz na sledovanie zásielky. Pomocou tohto ...Ďalšie informácie

Kam Lounge by Zalando doručuje?

Ak ste sa zaregistrovali v Slovensko, zásielku vám môžeme doručiť len v Slovensko. Ak chcete, aby bola vaša objednávka doručená do inej krajiny, musíte ...Ďalšie informácie

Je možné zmeniť doručovaciu adresu pre už vytvorenú objednávku?

Po dokončení a potvrdení objednávky v nej nemôžeme vykonávať žiadne zmeny. Týka sa to možností doručenia, doručovacej adresy, spôsobov platby a veľkosti výrobkov. Určitý ...Ďalšie informácie

Koľko stojí balné a spracovanie objednávky v Lounge by Zalando?

Balné a spracovanie objednávky v Lounge by Zalando stojí bežne 2,30 €. Neváhajte a kombinujte tovar z rôznych kampaní v rámci jednej objednávky. ...Ďalšie informácie

Je možné skombinovať v rámci jednej zásielky viacero objednávok?

Z technických dôvodov, žiaľ, nemôžeme skombinovať viacero objednávok do jednej. Ak ste druhú objednávku zadali krátko po prvej, náš systém ich môže automaticky zaradiť do ...Ďalšie informácie

Ako mám postupovať, ak mi príde poškodená zásielka?

Ak vám bola doručená poškodená zásielka, pošlite nám stučný opis poškodenia a 3 až 5 fotiek, na ktorých je jasne vidieť poškodenú zásielku a ...Ďalšie informácie

Je pre moju objednávku k dispozícii skrátený čas doručenia?

Na našej stránke, žiaľ, nemôžeme ponúkať skrátený čas doručenia pre všetok tovar. Táto možnosť doručenia je k dispozícii len pre vybrané akcie. Ak chcete ...Ďalšie informácie

Môžu byť kusy tovaru z jednej objednávky odoslané zvlášť?

Z účtovných a logistických dôvodov, žiaľ, nie sme po potvrdení objednávky schopní odoslať vám jednotlivé kusy tovaru zvlášť. Uskutočnili ste objednávku, zmenili ste názor ...Ďalšie informácie

Čo sa stane, ak nebudem v čase doručenia doma?

Spoločnosť Slovenská pošta sa vašu zásielku pokúsi doručiť 1-krát. Po 1 neúspešných pokusoch o doručenie bude vaša zásielka vrátená odosielateľovi a peniaze vám ...Ďalšie informácie

Doručenie na výdajné miesto

Nechce sa vám na objednávku čakať doma? Teraz si môžete nechať zásielku doručiť na najbližšie výdajné miesto a vyzdvihnúť si ju vo vami preferovanom ...Ďalšie informácie