Objednávky

Nie som spokojný/-á s doručeným výrobkom a chcem ho reklamovať. Ako mám postupovať?

Ospravedlňujeme sa, ak vám tovar prišiel poškodený alebo chybný! Dajte nám vedieť kliknutím na tlačidlo nižšie. Vyplňte prosím formulár so všetkými požadovanými informáciami, aby ...Ďalšie informácie

Ako presne funguje proces objednávania?

Prezrite si naše ponuky a vyberte si výrobky, ktoré sa vám páčia. Naše fotky, opisy a veľkostná tabuľka vám pomôžu vybrať správnu veľkosť. Po ...Ďalšie informácie

Objednal/-a som si nesprávny tovar (veľkosť, farba). Môžem tovar vymeniť alebo objednať znova?

V Lounge by Zalando nemáme stálu ponuku tovaru. Namiesto toho tovar objednávame priamo od dodávateľov hneď po ukončení akcie. A to je dôvod, prečo ...Ďalšie informácie

Ako sa môžem uistiť, že moja objednávka bola úspešne odoslaná?

Krátko po vytvorení objednávky vám príde e-mail s potvrdením a číslom objednávky. Stav objednávky môžete kedykoľvek sledovať vo svojom účte v sekcii Objednávky a ...Ďalšie informácie

Ako môžem zrušiť objednávku?

Objednali ste si nesprávny tovar alebo ste zmenili názor? Ak vaša objednávka ešte nebola zabalená v našom sklade, kedykoľvek ju môžete zrušiť vo svojom ...Ďalšie informácie

Aká je záručná doba na tovar zakúpený v Lounge by Zalando?

Na všetok tovar zakúpený u nás sa vzťahuje dvojročná záručná doba. Toto dvojročné obdobie sa začína v deň doručenia vašej objednávky. Ak s tovarom, ...Ďalšie informácie

Chcem si objednať výrobok, ktorý je však dočasne rezervovaný alebo vypredaný. Čo to znamená?

Ak je tovar dočasne rezervovaný, znamená to, že si ho iný člen Lounge by Zalando vložil do košíka. Nákupný košík sa vyprázdni po 20 ...Ďalšie informácie

Objednávku som už vytvoril/-a, ale chcel/-a by som k nej pridať ďalší tovar. Je to možné?

Z technických dôvodov nemôžeme po vytvorení objednávky vykonávať žiadne zmeny. Ak si všimnete, že niečo nie je v poriadku, alebo že vo vašej objednávke ...Ďalšie informácie