Objednal/-a som si nesprávny tovar (veľkosť, farba). Môžem tovar vymeniť alebo objednať znova?

Objednal/-a som si nesprávny tovar (veľkosť, farba). Môžem tovar vymeniť alebo objednať znova?

V Lounge by Zalando nemáme stálu ponuku tovaru. Namiesto toho tovar objednávame priamo od dodávateľov hneď po ukončení akcie. A to je dôvod, prečo tovar nie je možné vymeniť ani objednať znova.

Nevhodne objednaný tovar však môžete jednoducho vrátiť. Vo svojom účte nájdete dokumenty potrebné na vrátenie.

Peniaze za vrátený tovar vám vrátime po prijatí zásielky v našom logistickom centre. Väčšinou to trvá 10 dní od odoslania zásielky. Upozorňujeme, že vo výnimočných prípadoch môže po prijatí informácie o vrátení peňazí trvať ešte niekoľko dní, kým sa suma objaví na vašom účte.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo
Zavolajte nám
0233331697
Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)
Pošlite nám správuPošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.
Poslať správu