Je možné skombinovať v rámci jednej zásielky viacero objednávok?

Z technických dôvodov, žiaľ, nemôžeme skombinovať viacero objednávok do jednej.

Ak ste druhú objednávku zadali krátko po prvej, náš systém ich môže automaticky zaradiť do jednej zásielky, Tento proces je zavedený z dôvodu zvyšovania efektivity a znižovania záťaže na životné prostredie. Tento proces je výhradne automatizovaný a nemáme možnosť zlúčiť objednávky do jednej zásielky na základe individuálnej žiadosti.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo

Zavolajte nám

Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)

Pošlite nám správu

Pošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.

Poslať správu