Kde je moja zásielka?

Hneď ako vaša objednávka opustí náš sklad a odovzdáme ju prepravnej spoločnosti, pošleme vám e-mail. Tento e-mail obsahuje odkaz na sledovanie zásielky. Pomocou tohto odkazu môžete kedykoľvek skontrolovať stav doručenia zásielky.

Upozorňujeme, že aktivácia odkazu na sledovanie môže trvať až 2 – 3 pracovné dni.

Dá sa ešte zmeniť možnosť doručenia alebo dátum?

Nie, možnosť doručenia ani dátum nie je možné zmeniť.

Moja objednávka už mala byť doručená!

Skontrolujte sledovanie a zistite, či zásielku náhodou kuriér nenechal u suseda. Ak nie a stav doručenia sa počas piatich dní nezmenil, kontaktujte nás.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo

Zavolajte nám

Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)

Pošlite nám správu

Pošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.

Poslať správu