Kde je moja zásielka?

Kde je moja zásielka?

Hneď ako vaša objednávka opustí náš sklad a odovzdáme ju prepravnej spoločnosti, pošleme vám e-mail. Tento e-mail obsahuje odkaz na sledovanie zásielky. Pomocou tohto odkazu môžete kedykoľvek skontrolovať stav doručenia zásielky.

Upozorňujeme, že aktivácia odkazu na sledovanie môže trvať až 2 – 3 pracovné dni.

Dá sa ešte zmeniť možnosť doručenia alebo dátum?

Nie, možnosť doručenia ani dátum nie je možné zmeniť.

Moja objednávka už mala byť doručená!

Skontrolujte sledovanie a zistite, či zásielku náhodou kuriér nenechal u suseda. Ak nie a stav doručenia sa počas piatich dní nezmenil, kontaktujte nás spôsobmi uvedeními nižšie.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo
Zavolajte nám
0233331697
Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)
Pošlite nám správuPošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.
Poslať správu