Skôr ako budeme môcť aktivovať váš zákaznícky účet, chceme overiť vašu e-mailovú adresu. Na tento účel sme vám na váš e-mail poslali 6-miestny overovací kód.
Čo mám robiť, ak som kód nedostal/-a?
Pri vypĺňaní informácií skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu.
Skontrolujte priečinok so spamom, pretože by tam mohol byť e-mail s kódom.
Ak ste stále nedostali svoj kód, môžete požiadať o nový kliknutím na „Získať nový kód“ na stránke registrácie.
Dostal/-a som kód, ale nefunguje
Skopírujte a vložte kód priamo z e-mailu, aby ste sa vyhli akýmkoľvek preklepom a mali istotu. Pred alebo za kódom nie je žiadne miesto navyše.
Overovací kód je platný 10 minút od okamihu, kedy ste oň požiadali. Ak už uplynulo 10 minút, môžete požiadať o nový na stránke registrácie kliknutím na „Získať nový kód“.
Pri zadávaní kódu som urobil/-a preklep
Žiaden problém. Na zadanie kódu máte 3 pokusy. Potom musíte požiadať o nový.
Omylom som zatvoril/-a stránku registrácie
Ak ste zatvorili stránku registrácie skôr, ako ste úspešne zadali kód, musíte bohužiaľ začať proces registrácie znova.
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa ochrany údajov v Zalande, môžete sa obrátiť na náš tím pre ochranu osobných údajov zaslaním e-mailu na adresu zasadach_ochrany_osobnych_udajov@zalando.sk