Problémy s overovacím kódom

Problémy s overovacím kódom

Skôr ako budeme môcť aktivovať váš zákaznícky účet, chceme overiť vašu e-mailovú adresu. Na tento účel sme vám na váš e-mail poslali 6-miestny overovací kód.

Čo mám robiť, ak som kód nedostal/-a?

Pri vypĺňaní informácií skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu.

Skontrolujte priečinok so spamom, pretože by tam mohol byť e-mail s kódom.

Ak ste stále nedostali svoj kód, môžete požiadať o nový kliknutím na „Získať nový kód“ na stránke registrácie.

Dostal/-a som kód, ale nefunguje


Skopírujte a vložte kód priamo z e-mailu, aby ste sa vyhli akýmkoľvek preklepom a mali istotu. Pred alebo za kódom nie je žiadne miesto navyše.

Overovací kód je platný 10 minút od okamihu, kedy ste oň požiadali. Ak už uplynulo 10 minút, môžete požiadať o nový na stránke registrácie kliknutím na „Získať nový kód“.

Pri zadávaní kódu som urobil/-a preklep

Žiaden problém. Na zadanie kódu máte 3 pokusy. Potom musíte požiadať o nový.

Omylom som zatvoril/-a stránku registrácie

Ak ste zatvorili stránku registrácie skôr, ako ste úspešne zadali kód, musíte bohužiaľ začať proces registrácie znova.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa ochrany údajov v Zalande, môžete sa obrátiť na náš tím pre ochranu osobných údajov zaslaním e-mailu na adresu zasadach_ochrany_osobnych_udajov@zalando.sk

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo
Zavolajte nám
0233331697
Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)
Pošlite nám správuPošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.
Poslať správu