Ako môžem vrátiť tovar?

Ako môžem vrátiť tovar?

Tovar môžete vrátiť v originálnom stave do 31 dní odo dňa doručenia. Počas tejto doby je vo Vašom zákaznickom účte pre Vás dostupná vratná etiketa.

Takto môžete tovar vrátiť:

1. Prihláste sa do svojho účtu pomocou používateľského mena a hesla.

2. V sekcii Objednávky a vrátenie tovaru nájdete prehľad svojich objednávok. Vyberte požadovanú objednávku a zvoľte možnosť Vrátiť tovar. Vyberte kusy tovaru, ktoré chcete vrátiť, a uveďte dôvod vrátenia.

3. Teraz si môžete stiahnuť súbor PDF so štítkom na vrátenie, uložiť si ho do počítača a vytlačiť.

4. Vráťte kusy tovaru do pôvodného obalu, vložte ich do balíka spolu s ústrižkom na vrátenie. Balík starostlivo uzavrite a nalepte naň štítok na vrátenie.

5. Tovar odneste na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty a uschovajte si podací lístok. Poštovné hradíme my. Najbližšie podacie miesto nájdete tu.

Ak nemáte prístup k tlačiarni, obráťte sa na náš tím zákazníckej podpory. Formulár vám pošleme poštou.

Peniaze za vrátený tovar vám vrátime po prijatí zásielky v našom logistickom centre. Väčšinou to trvá 10 dní od odoslania zásielky. Upozorňujeme, že vo výnimočných prípadoch môže po prijatí informácie o vrátení peňazí trvať ešte niekoľko dní, kým sa suma objaví na vašom účte.

Ak chcete vrátiť položky z viacerých objednávok, môžete nám ich poslať späť v rámci jednej zásielky. Jednoducho vložte všetky vyplnené návratky do balíka a nalepte jeden z návratových štítkov na vrch škatule.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo
Zavolajte nám
0233331697
Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)
Pošlite nám správuPošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.
Poslať správu