Ako môžem vrátiť tovar?

Tovar môžete vrátiť v originálnom stave do 31 dní odo dňa doručenia. Počas tejto doby je vo Vašom zákaznickom účte pre Vás dostupná vratná etiketa.

Takto môžete tovar vrátiť:

  1. Prihláste sa do svojho účtu pomocou používateľského mena a hesla.

  2. V sekcii Objednávky a vrátenie tovaru nájdete prehľad svojich objednávok. Vyberte požadovanú objednávku a zvoľte možnosť Vrátiť tovar. Vyberte kusy tovaru, ktoré chcete vrátiť, a uveďte dôvod vrátenia.

  3. Teraz si môžete stiahnuť súbor PDF so štítkom na vrátenie, uložiť si ho do počítača a vytlačiť.

  4. Vráťte kusy tovaru do pôvodného obalu, vložte ich do balíka spolu s ústrižkom na vrátenie. Balík starostlivo uzavrite a nalepte naň štítok na vrátenie.

  5. Tovar odneste na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty a uschovajte si podací lístok. Poštovné hradíme my.

Ak nemáte prístup k tlačiarni, obráťte sa na náš tím zákazníckej podpory. Formulár vám pošleme poštou.

Peniaze za vrátený tovar vám vrátime po prijatí zásielky v našom logistickom centre. Väčšinou to trvá 10 dní od odoslania zásielky. Upozorňujeme, že vo výnimočných prípadoch môže po prijatí informácie o vrátení peňazí trvať ešte niekoľko dní, kým sa suma objaví na vašom účte.

Môžem v rámci jednej zásielky vrátiť viac objednávok?

Ak chcete vrátiť položky z viacerých objednávok, môžete nám ich poslať späť v rámci jednej zásielky. Jednoducho vložte všetky vyplnené návratky do balíka a nalepte jeden z návratových štítkov na vrch škatule.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo

Zavolajte nám

Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)

Pošlite nám správu

Pošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.

Poslať správu