Čo robiť, ak vaša zásielka nebola vyzdvihnutá v dohodnutom termíne?

Čo robiť, ak vaša zásielka nebola vyzdvihnutá v dohodnutom termíne?

Vyzdvihnutie vráteného tovaru bude naplánované na dátum nasledujúci týždeň po dátume prijatia vašej požiadavky. Ak vyzdvihnutie vašej zásielky neprebieha podľa plánu, ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.

Obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý vám rád pomôže s naplánovaním ďalšieho dátumu vyzdvihnutia.

Ak dovtedy nechcete čakať, zásielku s tým istým štítkom na vrátenie môžete odniesť aj na najbližšie odberné miesto Slovenskej pošty. Ak chcete vyhľadať najbližšiu pobočku, zadajte svoje poštové smerovacie číslo do vyhľadávača odberných miest Slovenskej pošty.

Hneď ako vrátený tovať dorazí do nášho skladu, spracujeme vrátenie peňazí a pošleme vám potvrdzovací e-mail.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás priamo
Zavolajte nám
0233331697
Neuplatňujú sa vyššie náklady ako základné tarify
K dispozícii po – pi (9:00 – 18:00)
Pošlite nám správuPošlite nám správu pomocou kontaktného formulára. Odpovieme vám do jedného až dvoch dní.
Poslať správu